اخبار الفن والمشاهير

رد جرئ وقاطع لمي عز الدين عن استخدامها الفوتوشوب لتنحيف قوامها

بعد أن وُجهت اتهامات للفنانة مي عز الدين بأستخدامها الفوتوشوب في أخر جلسة تصوير خضعت لها مع المصور محمود عبد السلام نظراً لأنها قد بدت بخصر نحيف للغاية، فقد حرصت مي على توضيح الأمر لجمهورها.

 

نشرت الفنانة مي عز الدين مقطع فيديو عبر حسابها على انستقرام بخصر نحيف للغاية  وارفقته بتعليق نافية فيه الشائعات التي اتهمتها باستخدام الفوتوشوب لتنحيف خصرها في أخر جلسة تصوير لها ووجهت مي رسالة إلى جمهورها ومروجي الشائعات.

رد مي عز الدين الجريء

قائلة: الحمدلله وسطي مطلعش فوتوشوب، كنت قلقانة قوي لا يطلع فوتوشوب مش عارفة كنت هعيش إزاي، أتجوز جرافيك ديزانر علشان يعملي فوتوشوب طول ماحنا ماشيين في الشارع علشان الناس متفقسنيش ولا كنت هعمل إيه، يلا الحمد الله جت سليمة، مشو الناس النفسية دي من هنا فيه دخلاء وسطنا يا جماعة ولا أقولكم أحنا نقفل عليهم الأكونت بليل و نظبطهم.

واضافت: اه ومعلومة بس علشان الفقرة التانية اللي هيدخلو فيها من الآخر كده و خديها من واحدة خبيرة تجميل مهما عملتي تجميل ولا نحتي جسمك لو محافظتيش علي أكلك و عشتي علي دايت مظبوط و تعبتي إنك تحافظي عليه برضه مش هيبقي شكل جسمك كده والله جبتي جيرانك و شارعكو كله ينحت فيكي فبرضه ريحي نفسك إنتي أقفلي بوقك بس من الأكل و التعليق علي الممثلات و خلق الله عموماً و كله هيبقي تمام بإذن الله ربنا هيكرمك آخر كرم.

الوسوم
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك رد

إغلاق
إغلاق